Bejelentkezés a webes levelezőfelületre Bejelentkezés a Plesk adminisztrációs felületre Telefonos visszahívási igény elküldése Ugrás a főoldalra - domain regisztráció, web tárhely (webtárhely), webhosting Nyomtatóbarát változat Felvétel a kedvencek közé Oldal ajánlása Lap tetejére Leggyakoribb domain végződések - akciós domain regisztráció

        CÉGÜNK

        ADATOK

        TECHNIKAI HÁTTÉR

        ÜZLETPOLITIKA

        MUNKATÁRSAINK

        RÓLUNK MONDTÁK

        SZPONZORÁLTJAINK

        SZOLGÁLTATÁSAINK

        DOMAIN REGISZTRÁCIÓ

        TÁRHELY

        LEVELEZÉS

        EGYÉB SZOLGÁLTATÁSOK

        CO-LOCATION SERVER HOSTING

        ÁRAINK

        TÉTELES ÁRLISTA

        ÁRKALKULÁTOR

        FIZETÉSI FELTÉTELEK

        TÁJÉKOZTATÓK, LETÖLTÉSEK

        MEGRENDELŐLAPOK

        GYAKORI KÉRDÉSEK

        VISZONTELADÓI PROGRAM

        FELTÉTELEK

        KÉPZÉS, TÁMOGATÁS

        JELENTKEZÉS

        KAPCSOLAT

        ÁRAJÁNLATKÉRÉS

        ONLINE MEGRENDELÉS

        ELÉRHETŐSÉGEINK

        KAPCSOLATFELVÉTEL

Valid HTML 4.01 Transitional

Sitemap
www.
 
.
127 féle domain végződés!

Központi domain
adatbázis lekérdezése


Helpdesk, díjfizetés, előfizetés


Hol található az ügyfélszolgálat, mi a telefonszáma?
Ügyfélszolgálatunk a 2800 Tatabánya Boróka utca 7. szám alatt található.
Ügyfélszolgálati telefonszám (webtárhely, domain-regisztrációs ügyekben):
Munkanapokon, 9-17 óráig: +36 30 3591811

Ügyfélszolgálat telefonszám (számlázási ügyekben):
Munkanapokon, 9-17 óráig: +36 30 3591034

Mi az ügyfélszolgálat nyitvatartása?
Hétfőtől péntekig 9-17 óráig tartunk nyitva, de látogatása előtt kérjük,telefonon jelentkezzen be, hogy megfelelően fogadhassuk.

Mi szükséges az előfizetéshez?
Elsősorban a szükséges iratok és információk  megléte, domain név regisztráció esetén az igénylőlap(ok), a szükséges mellékletek, illetve az előfizetéssel kapcsolatos kapcsolattartási, számlázási és technikai információk. Az igénylőlap(ok) és mellékletek akár faxon (599-9725), akár e-mailen (info@netkert.hu) eljuttathatóak.

Online megrendelés esetén hogyan lehetséges a szolgáltatás előre történő kifizetése?
Online megrendelés esetén a megrendelést visszaigazoljuk, a számlát kiállítjuk és postázzuk a megadott postázási címre, igény esetén a számlát .pdf formátumban is megküldük.


Lehet-e az igénylő és a számlafizető eltérő?
Természetesen.

Be lehet-e a díjakat csekken fizetni?
Természetesen, de felhívjuk ügyfeleink figyelmét, hogy a csekken történő befizetéskor az átfutási idő lényegesen hosszabb,ezért kérjük a befizetést igazoló bizonylat másolatát küldjék el részünkre akár faxon (599-9725), akár e-mailen. Érdemes inkább átutalással, vagy készpénzzel rendezni a számlát.

Csak éves díjfizetéssel vehetőek igénybe a szolgáltatások?
Nem, de negyedéves díjfizetés kizárólag nettó 20.000 Ft-ot meghaladó összegű rendeléseknél lehetséges, ezesetben negyedévente az éves díj 30%-a fizetendő. Negyedéves díjfizetés kizárólag domain szolgáltatásokat megrendelő előfizetésekhez nem választható.

A későbbiekben megváltoztatható a díjfizetés gyakorisága?
Természetesen bármikor lehet kérni a számlázási mód megváltoztatását, amennyiben a negyedéves díjfizetés feltételeinek megfelel.

Történhet-e utólag fizetés?
Nem, szolgáltatásaink csak előre történő díjfizetéssel vehetőek igénybe.

Mikortól indul a regisztráció?
A regisztrációt a számlaérték beérkezése után tudjuk elindítani.

Visszakérhető-e az adott időszakra befizetett díj abban az esetben, ha a szolgáltatást nem vagy csak részben vesszük igénybe?
Csak abban az esetben, ha ez a szolgáltató hibájából történik, lásd díjvisszafizetési garancia.

Milyen rendelkezésre állás garantált?
99%-os rendelkezésre állástbiztosítunk, vagyis éves viszonylatban díjvisszafizetési kötelezettséggel vállaljuk, hogy a fenti időintervallumban szervereink rendeltetésszerűen használhatóak. Amennyiben az esetleges kimaradások meghaladják az 1%-ot, vállaljuk az adott havi díj vagy díjak következő számlán történő jóváírását, igény esetén visszafizetését.


Később módosítható-e az előfizetés?
Természetesen, de időszakon belüli módosításért egyszeri 2500 Ft adminisztrációs díj kerül felszámításra.


Hogyan hosszabbítható meg az előfizetés?
Az előfizetés lejárta előtt minden esetben felvesszük a kapcsolatot ügyfeleinkkel, az általunk küldött árajánlat elfogadása után a számla kiállításra majd postázásra kerül.


Milyen kedvezmények vehetőek igénybe?
3 éves megrendelés esetén a 3. évre az előfizetést ingyenesen biztosítjuk, vagyis csak az első két év fizetendő. Mennyiségi kedvezmény egyedi feltételekkel vehető igénybe.




 
Ugrás a főoldalra - domain regisztráció, web tárhely (webtárhely), webhosting
.hu domainregisztráció, .hu domain regisztráció, webtárhely, web tárhely
Silihost Kft. 2800 Tatabánya, Boróka utca 7  Technikai ügyek: info@netkert.hu 30/3591811 Számlázás: 30/3591034